پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
کد خبر: 341756
۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳
رضایی بسیج طلاب

مسئول بسیج طلاب و روحانیون کشور، جدی نگرفتن منویات و توصیه های رهبری توسط مسئولان را یکی از عوامل وقوع حوادث سال 88 عنوان کرد و گفت: هرگز نباید فکر کنیم دشمن در خواب بوده و دیگر برای کشور ما برنامه ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی، مسئول بسیج طلاب و روحانیون کشور در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه با گرامیداشت حماسه 9دی، به تبیین چگونگی وقوع فتنه 88 پرداخت و  اظهارداشت: دشمنان اسلام همواره در طول تاریخ از گسترش این مکتب هراسان بوده و به هر نحوی از گسترش آن  جلوگیری کرده اند؛ اما به طور عمده تمرکز دشمنان در دهه 50بر روی کشور ایران بود.

وی بیان داشت: دراین دهه ایران بزرگترین واقعه حیات چندین هزار ساله عمر خود را تجربه کرد، انقلاب اسلامی؛ همان واقعه ای بود که تمام جهانیان را بیدار کرده و از همان زمان دشمنان ما برای ضربه زدن به این حرکت از هر فرصتی استفاده کردند تا این نهضت را به چالش بکشند.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی، سال 78 را یکی از این اقدامات عنوان کرد و ابرازداشت:  دراین حرکت که با هوشیاری مردم و رهبر فرزانه انقلاب  در همان نطفه خاموش شد و دشمن نتوانست به اهداف خود برسد، هرچند که بخشی از برنامه های دشمن پیاده شد.

وی با بیان اینکه دشمن بعد از این وقایع نیز هرگز خواب نبوده و در حال برنامه ریزی بود، اذعان داشت:  در طول چندین سال اخیر، ایران کانون توجه همه ابرقدرت ها بوده و همه آنها به نوعی در صدد ضربه زدن به ایران بودند که در انتخابات سال 88 آنها فضا  را برای براندازی نظام اسلامی مناسب دیده و از همه توان های خارج و داخل ایران در این زمینه بهره بردند.

این مقام مسئول، با بیان اینکه این حرکت شوم علی رغم خساراتی که به بار آورد، به واسطه هوشیاری مردم  و رهبری آگاه خنثی شد، اذعان داشت:  این واقعه تلنگری برای همه مسئولان بود تا هشدارهای رهبر انقلاب را در زمینه ناتوی فرهنگی جدی بگیرند چرا که رهبر انقلاب سالها در این خصوص هشدار داده بودندو همین  بی تفاوتی باعث بروز این اتفاق شد.

وی ادامه داد: از طرفی حماسه 9دی اوج جمهوریت و اسلامیت بود و به تمام دنیا ثابت کرد که پیوند  مردم و رهبری ناگسستنی بوده و علی رغم وجود تمام مشکلات مردم هرگز دست از انقلاب و آرمان های آن برنداشته و ایستادگی در مقابل زورگویان را  ارزش اصلی خود می دانند.

انتهای پیام313/18

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha